En blivande lärares hobby..

Jag har blivit besatt. Inte av någonting farligt eller giftigt eller så, utan av frågesporter. Det började med en trevlig spelkväll med kompisar, te och mys. Bra grej. Det har slutat med att jag sitter och spelar typ TP på nätet mest hela tiden. Vetgirig.nu, vilken sida, vilken dröm! Kom på mig själv med att sitta halva natten igår och det första jag gjorde när jag vaknade imorse var all sätta igång laptopen och placera mig i sängen med frulle och dirty dancing-frågor (all rätt förövrigt, woho!). 
Kände sedan att det var dags att sluta, när en bild på Musse Pigg kommer upp med frågan "vad heter denna mus" varpå jag svarar "Musse Mus". Fel. Bilden efter föreställer hans kära flickvän Mimmi med samma fråga, vad är hennes namn? Varpå jag svarar "Mimmi Mus". Jag tror jag borde läggas in på rehab eller något. Kunskapsrehab. Det är ju ändå jullov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0