I'm back!

Oj, jag glömde bort att jag hade en blogg. Stack ju iväg på semester för två veckor sedan, och som den äkta blogg-prinsessa jag är kände jag att jag även behövde ta semester från bloggen. Jag behövde space, privatliv. Det hela resulterade i fantastisk semester och en vecka (idag, och det är inte över en, så vi får se hur länge det blir) sjuklighet. Jävulsungar på flyg hem har som uppgift att smitta ner lyckliga senskor med baciller. Jag är lycklig svenska, så självklart blev jag drabbad. Eller så var det inte jävulsungar som smittade mig, utan små julkänslespridare på uppdrag av högra makter (tomten alltså) som tyckte att jag hade en för hög dos midsommarkänsla i mig och helt avsaknade vinter och jul. Lite (alltså mycket) förkylning på det och saken är biff. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0