Åh nej, inte helg..

Fredag. Största partydagen. Varför är det så? Man har varit i skolan eller på jobbet hela veckan och är alldeles slut. Hela veckans trötthet kastar sig över mig och omfamnar med största duntäcket och lite film. Jag vill bara krypa ner i sängen med lite ostbågar och en skål glass och titta på någon risig film tills jag somnar in i en 12 timmars sömn. Men så blir det ju inte. Nej, fredagar är ju de dagar man planerar in saker. Ikväll ska jag göra både det ena och det andra. Sen kommer jag ligga trött hela dagen imorgon och stanna inne och inte alls utnyttja helgen. Nä, egentligen är det bäst med vardag. Då får man ju chansen att ta det lite lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0