Äsch då!

Ibland blir jag så trött på sig själv så jag kan spy (ja, eller det behöver jag ju inte vara trött på mig själv för att göra). Jag känner bara att "nej, jag pallar inte längre, skärp mig!". Typ en sån dag då man inte har gjort någonting vettigt, utan bara legat raklång på sängen och spelat snake, medan man proppat hallongrottor (inte ens rekordet slår man. dagen är helt bortkastad). Eller de där dagarna man ska ta en promenad på stan som slutar med att man köper upp de sista pengarna på skit. Eller de där dagarna, framförallt de där dagarna, då man ska plugga fast inte gör det. Idag har inte varit en sån där dag då jag blir trött på mig själv. Tänker jag efter har jag ju faktiskt haft en fantastiskt dag. Jag har städat jag har slängt massa saker (mitt golv har blivit en kvadratmeter större idag, alltså dubbelt så stort) jag har uppfunnit alltiallogott, jag har gått till konsum för att köpa mjölk eftersom jag va sugen på pannkakor (imponerande, eller hur. Hur många skulle göra en sån sak) och nu har jag faktiskt skrivit en femtedels tenta. Jag är bäst!

(Det är nu jag går på fest och ramlar hem sent och har en sån där skitdag imorrn och kommer på alldeles försent att jag har fyra femtedelar kvar på tentan som ska in på måndagmorgon.) Crap..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0