Att dölja mina ålderstecken

Fick hem brev idag. Det var från en butikskedja som säljer skönhetsprodukter. Jag är medlem där och de har mitt personnummer. Nu, vid en ålder av 22 år, tyckte de att det var lämpligt att skicka ett litet erbjudande till mig. Lucky me får, som en liten höstbonus, köpa produkter mot ålderstecken för hela 50 %! Jag tittar på mig själv. Granskar mitt yttre. Så värst gammal tycker jag nog inte att jag ser ut. Så spanar jag in i garderoben, i hallen och hela min skosamling. Tantkappor, tantskor och tantklänningar trängs om det lilla utrymmet. Ska man snacka produkter mot ålderstecken med mig är det nog insidan man ska jobba med istället för utsidan.

Kommentarer
Postat av: M

hahaha! du glöm inte att kläderna hänger på utsidan!

jag gillar att företaget väljer ut personerna noga som dom ska skicka det här erbjudandet till också, typ "hmm, nu ska vi se här.. Amanda. jaaa, hon bör nog få ett erbjudande snart.. det här ser inte bra ut, inte bra ut alls faktiskt! brådskande skriver jag." haha!

2008-11-05 @ 21:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0