Ge mig fruktsallad i pillerform!

Som nyblivet exembarn, eller allergiker om man så vill (vad är egentligen sexigast, eller minst osexigt?) är jag alldeles ivrig att få gå och lägga mig. Då börjar nämligen hela medicineringsritualen. Det är inte så att jag är överförtjust i läkemedel, men örondropparna skapar en sån härlig uppe-i-det-blå känsla eftersom jag förlorar hörseln, och med den fotfästet. Som om inte det är bra nog smakar mina kli-tabletter jordgubb. Mmmm! Det kanske inte är en tant jag är, utan ett litet, litet barn i vit-medicin-som-smakar-bananvärlden. 
What a wonderful world. 

Kommentarer
Postat av: M.

"det är inte så att jag är överförtjust i läkemedel.." hahahaha, det var dagens underdrift!

2008-11-05 @ 21:55:12
Postat av: Ms Brown

Åh vi bara skrattar åt allt, den sista är fullständigt överbra!! We love you!

2008-11-05 @ 22:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0