Ge mig lite kvällsfrukost tack!

Nu, så här nån halvtimme innan jag ska sova, blir jag  nästan alltid supersugen på frukost. I huvudet kan jag ser hur yoghurten lite sådär förföriskt ála matporr, hölls upp i den gula skålen. Som i en äkta flingreklam toppar jag sedan med müsli, färsk frukt och färskriven ingefära. Sedan för fantasi-jag skeden till munnen och suktar icke-fantasi-jag så in i norden att jag måste gå och lägga mig. 
Nu håller jag uppe i huvudet på att döda mig här i suktlandet, så jag säger gonatt. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Ms Brown

Yess! Och ge mig nu lite kvällsté!!

2008-11-11 @ 09:15:17
Postat av: Ms Brown

Men vänta?!! Var tog min dagliga OhSusie-dos vägen, denna har jag nu läst 3 ggr!

2008-11-11 @ 12:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0