Inte behöver jag titta på desperate housewivs

Oh, har haft en sån fantastisk duktig-dag! Tvättade sex maskiner samtidigt som en kompis var här (självklart plockade hon upp mina fulaste trosor och asgarvade samtidigt som mina grannar hängde tvätt bredvid. Det är därför man ska hänga tvätt själv) (självklart skyllde jag ifrån mig och sa "jaa, jag fattar inte varför jag är ihop med henne, när hon har så risiga underkläder) och sen har jag strukit, jag skriver det igen, STRUKIT medan jag tittade på bönderna som vill ha kärlek. Nu ska jag bara ta itu med disken och sen kan jag luta mig tillbaka med en stickning och en smaskig tantsnuskbok. Mmm, livet som singel är wild! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0