Let me be your pussycat..

Icke ont anande, som ett blåögt, naivt barn, gick jag in på hotmail för ett par sekunder sedan för att titta om jag hade fått något spännande mail (det hade jag inte fått, om någon undrar, bara tre konstiga inbjudningar, men så blir det väl, när man är bloggdrottning). Det som ploppar upp i min dataskärm fick mig att falla ännu djupare ner i havet av täcken och kuddar. Jag var tvungen att ta av mig glasögonen, putsa dem och ta på dem igen. Hade jag sett rätt? Var det på riktigt? I reklamrutan som finns högs upp på hotmail, där det för det mesta står något i stil med "hitta din rätta, gör som Lisa 37 och Sixten 40, gå in på spray date" ploppar det nu upp en tunga som slickar skärmen på ett väldigt opassande sätt. Iallafall för att visas på hotmail (eller  kanske inte, det heter ju trots allt hotmail). Texten bredvid den hårt arbetande tungan lyder "Jag vill bo i din mobil! Ladda ner!". Jag rodnar.
Nu kommer det värsta. Tungan tillhör en stackars katt! Inte nog med att tidelag är lagligt, det görs reklam för det dessutom. USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0