Morgonstund har dimmig grund

En alldeles vit morgon. Vaknade upp med ett tyck när jag såg färgen utanför fönstret. En kall känsla spreds i hela kroppen och snörde ihop lungorna. Snö! Hade det börjat snöa under natten? Var det nu dags att pulsa runt i den vita skiten och frysa fötterna av sig för att man är för fåfäng för att köpa praktiska skor? 
Det var inte snö. Det var helt vanlig, underbar, icke-pulsvänlig dimma som har lags sig som en tjock gröt över Stockholm. Me like!

Nu ska jag droppa örondroppar i ena örat och sen rulla till skolan där min kära stalker väntar. 

So long!

Kommentarer
Postat av: M

haha hurra, fin fin blogg! det här ska jag SÅ följa brunbella!

den där stalkern vill jag höra mer om föresten.. puss!

2008-11-05 @ 08:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0