Gästen från helvetet

Jag struntade i att ta med mig mat igår och självklart hade min kompis tagit med macka. Bra att jag känner mig själv. 
Efter att ha trampat runt i snökyla och frusit boobsen av mig (det kändes faktiskt som det) stack jag hem till en kompis med en hög bullar och friends. Efter ett tag kom även en tredje person och vi skulle laga middag ihop. Vi tre gick i samma klass i typ två månader innan båda de andra hoppade av och igår hade vi första reunionen. Vad händer? Självklart får jag kräksjuka precis innan vi ska sätta oss för att äta så medan de andra två, mina färska kompisar, sitter och sörplar pasta med sås så ligger jag inne på toaletten och förstör stämningen bara en aning. Och så fortsatte det sen under hela kvällen. Jag var en väldigt uppskattad gäst. 
Så, är det någon som vill bjurra mig på middag är det bara att höra av sig. Men se för guds skull till att ha en fungerande toalett. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0