Ring ring, tystnaden är så total!

Jag ska träffa ett par kompisar ikväll, men det är lite jobbigt med hörseln. Eftersom jag bara hör typ hälften så får jag gissa på det mesta. Har blivit ett par jobbiga missförstånd. Funtar på om alla kan ringa varandra och använda r-knappen, så man kan prata med flera samtidigt. Eftersom vänsterörat är utmärkt, bättre än bra, så skulle jag äntligen höra vad folk säger. Skulle vara en snygg syn. Typ fyra människor i en pytteliten lägenhet, där kommunikationen sker genom telefon.
När man börjar tänka i sånna här banor, är det då man ska isolera sig själv?

Kommentarer
Postat av: annanaa

min lilla alskade alskling! du vet precis hur det blir nar jag ar hemma igen. da dricker vi upp den dar olen till den dar pizzan vi gor, vi ater kokosflingorna till turkist yoghurt och honung och du far vara precis hur sjuk och acklig du vill, jag kommer fortfarande ligga bredvid dig i din sang!

2008-11-08 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0