Spelar ingen roll vad det är, bara det är MYCKET!

Jag har väldigt lätt att bli beroende av saker. Nu menar jag inte nödvändigtvis gift som inhaleras och sotar ner lungorna eller socker som både förtärs ofta och gärna. Nej, jag menar beroende i största allmänhet. Jag får ryck och blir fullkomligt tokig i vissa saker under olika perioder, som den mest hormonstinna kvinna på smällen. För ett tag sedan hade jag drille (jag skyller sånna töntiga ord på att jag har en gammal pappa) på grekisk yoghurt och kunde äta flera hinkar i veckan. Fram till keso kom in i bilden. Sen var det Tila Tequila som gällde. Alla avsnitt på två dagar. 
Idag känner jag mig som en äkta engelsk förortstant, 60+. Jag häller i mig små saltgurkor och älskar livet. Mums!

Kommentarer
Postat av: M.

oo, det låter aldeles underbart! the more the merrier, jepp!

2008-11-13 @ 22:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0