Sugar mummy, sugar mummy bring me home!

Mums! Tisdag betyder sockerdag. Iallafall på brunettbellas språk. Men så har jag haft en mycket påfrästande dag idag. Såhär i house-tider kände jag hur det kliade på hela kroppen. Utslag fick jag också och öronen kluckade. Så med magkatarrsmage släpade jag mig till doktorn. Satt och spanade på min hud och var nästan säker på att jag skulle få se ett par skabb krypa sig fram och parta loss på min stackars torra hand. Ingenting hände. Men så kommer Dr Ung ut ur en dörr och ropar upp mitt namn. Så nu skulle Dr Ung, och otäckt lik ett gammalt hångel, spana på min kropp efter så kallade skabbgångar. Och ja, jag hade genomskinlig behå. Sen har doktorn mage att fråga om jag har lätt att få rodnader på huden, ja, han menade att jag var så röd i ansiktet. Lyckades dock förklara mig att det var kallt ute. Jag tror att han köpte det.

Och nu sitter jag här. Fattig student, men en hel hög dyra mediciner framför mig. 400 kronor kostar jag idag. Så går det, när man plötsligt får oidentifierbara allergi. Doktor house, var är du? 

Kommentarer
Postat av: Ms Brown

Ha, vad vad det jag sa, allt går att använda, värsta ekonomin, alla tråkiga möten blir kuliga möten när du fattar pennan och skriver. Väntar på mer, fler prickar, mer ur Vita serien eller så! Morgonens första skratt! Kuul!

2008-11-05 @ 08:42:09
Postat av: anananaa

JAG KOMMER! jag ska radda dig fran otacka utslag och hangeldoktorer!

2008-11-08 @ 19:20:13
Postat av: Jessica

Vill du ha en mer personlig design..kolla in min blogg och hör av dig till mig isåfall!

2008-11-08 @ 19:26:56
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0