Sunday I'm in love!

Jag älskar söndagar! Det är min absoluta favoritdag! Man får ligga kvar i sängen aslänge, eftersom idol håller på till lite över ett. Efter det kan man ta det lilla lugna hemma och få in lite helgkänsla. Det finns inga krav, eftersom man förväntas tycka illa om söndagar, och man kan bara göra mysig lugna saker. Typ gå på bio och äta praliner. Nu ska jag göra en kraftansträngning. Målet är att komma in på vinden, bestiga berget av kassar, lådor, skor, skor, skor och gamla trasiga stekpannor. Någonstans där inne finns en låda med julsaker. Julsakerna är en adventsljusstake, den ska pryda mitt hem. Det kommer bli så jävla fint, jingel bells och lite last christmas. Nu ska det bli jul i mitt hus. Allt för att få sluka aladdin ett par veckor fram över. Den dagen man köper sin första aladdinask, har man blivit vuxen då?

Kommentarer
Postat av: M.

ja iallafall kan man räkna med att bli stor, hö hö!

2008-12-01 @ 21:14:40
Postat av: Klumpfot

November avklarad! Ska ge mig på december snart! :-)



Puss

2009-02-16 @ 14:03:50
Postat av: Anonym

November avklarad! Ska ge mig på december snart! :-)



Puss

2009-02-16 @ 14:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0