Yummie yummie in my tummy

Nu kan man tro att jag inte har gjort så mycket. Visst, jag har diskat och bytt lakarn, men inte så mycket mer rent städmässigt. Och inget pluggmässigt heller. Så man skulle kunna tro att det är nu man ska börja klaga på mig och kalla mig lat och ostrukturerad. Det kan man allt tro, men oj så fel man skulle ha då. Jag har nämligen gjort någonting stort, någonting som kommer ändra mycket. Jag har uppfunnit världens godaste grej! Det är inte illa för en sketen lördagsmorgon full av snö. det är en sorts glass som är tokenkel att göra och inte så fasligt onyttig (inbillar jag mig). Dessutom har jag ofta ingerdienserna hemma. Man kan äta den till både frulle, mellis och efterrätt. Jag vet inte vad ni säger men jag tycker lätt att jag förtjänar ett pris. Den tionde december närmar sig med stormsteg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0