Cykel och sexpartner, blocket har allt!

Pratade med syrran förut. När jag sa att jag bara sitter och dreglar över bilder på chokladglassar och tårtor, så trodde hon att jag bara använder socker som substitut för annat. Hon tyckte att när jag ändå är i farten och letar ny cykel på blocket, så kunde jag samtidigt kasta iväg en annons om partner (vad för slags partner tänker jag inte skriva här). Hon tycker tydligen att jag är desperat. Jag fnyser åt det förslaget, och slickar med glädje och total tillfredställelse istället i mig ännu en chokladbit.

Kommentarer
Postat av: M.

nej men vad trevligt för chokladen då?

2009-04-05 @ 23:01:32
Postat av: Anonym

nej amanda d e EN dröm come true, inte en dream comes true...tyvärr fick du inte glänsa under denna sol

2009-04-06 @ 16:47:38
URL: http://leissus.blogg.se/
Postat av: Anonym

men NEJ. IT IS A dream come true sa jag. EN dröm come true. ....The dream comes true... = drömmen besannas. TOTALLY different :P

2009-04-07 @ 22:46:18
URL: http://leissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0