I give my life to be in the book of love!

Igår hade jag världens roligaste kväll! Familjemiddag med ena bror, ena syster, bästis, mamma och storebrors flickväns bror. Efter påskäggsletning som bror hade fixat, middag som bror hade lagat och diskning som bästis och jag hade grejat, och plötsligt vuxenfritt, som mamma och brors flickväns bror hade kirrat så skapade vi disco. 90-talsdisco. Bästa någonsin, med army of lovers om och om igen. 
Efter en sådan fantastisk kväll kan man inte gå hem direkt, så syster, bästis och jag smet in på klubb och dansade de sista tre kvarterna. När man gör sånt blir man varm. När man blir varm blir man svettig. Eftersom jag hade på mig en tröja som visar precis hela ryggen, så sa jag till bästis på väg ut från klubben, att om nån skulle råka känna på mig rygg nu så skulle jag dö. Just då kommer det fram en trevlig prick, lägger handen på min rygg, smetar runt lite där bak, och säger att jag är himla söt. Och det enda jag kan tänka är neeeeeeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0