Plugga betyder städa

Vad är det med mig egentligen? Jag har massor att plugga idag allt ska vara klart i morgon. Och i kväll ska jag äta middag och inte plugga med kompis, så allt måste göras nu. Och vädret är med mig, det är grått och änglarna gråter, så jag vill absolut inte gå ut. Och jag har gått upp och jag har duschat och klätt på mig, och all disk är diskad, så jag skulle verkligen kunna sätta mig nu och plugga. MEN, självklart finns det ett litet men förjävligt men, så dyker ett litet störande moment upp i mitt huvud, som gör att jag inte kan koncentrera mig för en sekund. Jag har en klänning som hänger i garderoben och som måste handtvättas. Den har hängt där i fyra veckor. Men nu, just idag måste jag verkligen tvätta den. Just have to. 
Vad kommer sen? Kommer jag få för mig att tvätta fönstrena och våttorka bakom kylskåpet? Fan, nu gav jag mig själv idéer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0