Sommarlov, sköna sommarlov!

Igår spelade jag freesbee (eller hur det nu stavas) (jag vet att jag får problem med det ordet varje sommar) i lilla sommarklänningen. Sen somnade jag hemma hos J efter en hel kväll framför Greys anatomy med te och massage. Så imorse fick jag botansiera på hennes badkarskant och hittade både den tvålen (tahiti cocos) och det schampot som jag använder på sommaren. När jag sedan skulle torka efter duschen satte jag mig på hennes balkong och njöt av morgonsol. Så nu har jag fått värsta sommarkänslan och tror att det är sommarlov. Så istället för att sitta hemma ikväll och plugga allt det som jag måste ha pluggat till imorrn så tänker jag dra på mig somrigaste shortsen och dra med fotbollen ut för att träffa gänget. Är det sommarlov så är det, så här i april. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0