Tant ska ut på vift

Det är valborg ikväll. Alla kompisarna är på party, och för att citera en av dem så ska man tydligen "supa och knulla" ikväll. Jag kom hem klockan halv tolv, efter att ha druckit ett par folköl, under en middag. Jag slängde av mig kläderna, gled ner i mjukisbyxor, plockade fram en bit chokladtårta som snälla Emma hade bakat, och packade väskan. För jag är nämligen inte bara en tråkig gammal kärring ikväll, imorgon drar bästis och jag ut på landet med hennes morföräldrar. Vi ska läsa böcker, spela Gin Rummy och äta hemgjord mat. Och jag känner att jag äntligen har hittat hem! 

Kommentarer
Postat av: M.

men va? lyyyx! jag vill också vara tråkig gammal kärring och hänga på landet och gå i mjukiskläder. men nej nej, är det valborg och man fortfarande är tonåring så måste man vara party och supa. that's life.

2009-05-01 @ 19:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0