VÅÅÅÅR!

Imorse vaknade jag alldeles för tidigt för att det ska räknas som en mänsklig tid att gå upp till jobbet på, men ändå var det ljust i hela lägenheten (jag för en kampanj mot persiennerna nerdragna) (inte så stor kampanj, men tanke på att jag bor själv, så vill jag inte dra ner dem, nä, då gör jag inte det). Nu sitter jag och äter frulle (har gjort det i en timme nu. Undra hur länge jag kan dra på att hoppa in i duschen och göra mig klar för dagen?), med måsskriksmusik i bakgrunden och dunkande, inflammerat högeröra som håller takten. Snacka om vårtecken! Jag tror till och med att jag kan känna lite kärlek, om jag känner efter riktigt, riktigt ordentligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0