Fröken Harpun och Fröken Luftgevär, de tuffaste tjejer ni mött.

Idag satte årets utebio igång och trots att den har flyttat från tanto till rålis så blev det riktigt fint. Jag satt på filt med skönheten och proppade socker och drack öl och smoothis (bästa kombon. Otippad och underskattad) (och ja, jag var extremt hungrig och gillade det mesta). Filmen vi såg var ingen mindre än Thelma and Louise, så nu har skönheten och jag jag självklart bestämt att vi ska ut på road trip och vara stentuffa. Hon är Louise (eftersom hon skulle vara kall i en jobbig situation) och jag är Thelma (eftersom jag är ett huvud längre och skulle prata nervöst och bara skratta i en jobbig situation). Så nu ska vi leta upp två vapen, vi tänker harpun och luftgevär. Akta er för oss, vi ska sno syrrornas pappas amazon, och ingen av oss har körkort. Men oj så snygga vi kommer att vara med solbriller och höga jeans, swichandes fram på den svenska vishan. Kriminellt snygga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0