AIK och LPU spelar nu i samma liga.

Idag gick jag till optikern. Kom på att jag inte har bytt linser på fyra månader (har månadslinser) och ena ögat har kliat lite och blivit alldeles rött på kvällarna den senaste tiden. Optikern tittade i ögat och hummade på det där sättet som man inte vill att en optiker ska humma på. Han berättade att jag hade gråa prickar på ögat (att få höra att man har gråa prickar är nog lika hemskt hos gynekologen som hos optikern) och medan jag skrek "NEEEJ, gråstarr!" så sa optikern att det bara var lite AIK. Det hette så, jag ljuger inte. Sen tittade han i optikerboken och hällde lite gult i ögat och kom sen på att jag hade LPU. Mitt fotbollslag heter Lpu. Så jag har fått fotbollslaget i ögat som gör att jag har fått linsförbud i två veckor. Schysta lagkompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0