Ett stort sår att slicka

Jag har alltid varit ganska teknisk. Jag fattar hur saker och ting fungerar utan att läsa manualer och jag tycker det är kul att sitta och pilla med elektriska prylar. Nu tycker jag inte att det är kul längre, och inte kan jag heller säga att jag är duktig. Jag har mött min överpryl och jag har mött den i form av en extern hårddisk. Jag har mac och för att den ska fungera på mac så måste jag trycka på knappar som inte finns. Ska jag kasta den i väggen tycker ni och skrika och spotta på den eller ska jag ringa gråtandes till någon supporter och be om hjälp? Det spelar inte så stor roll vilket jag gör, min heder är ändå redan förlorad och jag har tappat tron på mig själv. Damn you, Iomega prestige.

Kommentarer
Postat av: fröken L

ring it-suppen alek

2010-01-12 @ 00:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0