Brunettbella hjärta Blondinbella

Jag måste erkänna en sak. Jag läser blondinbellas blogg. Jaaa, jag vet, ni behöver inte säga nått, men jaaa, det gör jag. Nu har hon börjar jobba för 118 800. Vissa dager i veckan kan man sms:a henne om vad som helst, och hon svarar. Eftersom hon skriver om det mesta så tyckte jag först att det kändes väldigt onödigt. Men nu har jag kommit på en fråga som jag bara måste ställa Varför vet jag inte. men det har blivit något av en fix idé. Så ja, jag kommer både läsa hennes blogg och smsa henne frågor på extraknäcket. Är det det som kallas besatt? Min fråga? "Kära Blondinbella, jag undrar bara hur ofta du bajsar.". Vad säger det om mig?

Kommentarer
Postat av: leilööör

HAHAHHAA jag dööör av dina posts' (one post flera posts flugbajs till höger om s:et). Jag tycker du kan fråga henne om hon skolbajsar vilket är en mer legitim fråga i ditt fall...tycker jag.

2009-02-18 @ 19:41:39
URL: http://leissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0