Tentaplugg eller glasskalas? Tricky, very tricky...

På fredag har jag tenta i engelsk grammatik. Jag ska kunna jättejättemycket, och inte nog med att jag ska kunna allt (som jag inte kan) så ska jag kunna förklara det också. Berätta om alla idiotiska regler som någon med alldeles för mycket fritid kom på för väldigt längesedan. I början av kursen var jag stöddig och tänkte att det här kommer jag minsann klara galant. Tyvärr tänkte min hjärna likadant, för nu har den på åkt semester till solen. Placerat sig på ett rosa, fluffigt moln och slickar i sig sockervaddsglass. Lever loppan helt enkelt. Som tur är fick jag ett väldigt bra besked idag och kan inte klaga på hjärna på semester. Jag ropar bara yey och hurra och beger mig ner till konusm för att förenas med hjärnan i ett härligt glasskalas. 
Och det är jag som ska bli en förebild för framtidens ungdomar i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0