Kylskåpsdilemma

Ibland lyxar jag till det och pimpar min kyl med godgrejer, som avokado, fancy pancy-frukter och smarriga saker som typ fetaost eller kesella. Sen låter jag dem ligga, eftersom jag verkligen måste spara på dem tills jag är riktigt, riktigt sugen. Så istället för att äta grapefrukten så äter jag äpplen, och istället för avokado så blir det tomat. Och sen slutar det ändå med att allting ruttnar och jag måste kasta bort det. 
Just det hände med min keso imorse. Den hade blivit rosa (det var ganska spännande, jag var nära att smaka, rosa keso liksom!) så nu kalasar jag på halvmogen grapefrukt, kiwi och avokado. Bara för att kompensera. 

Kommentarer
Postat av: M.

men nej snälla snälla gör inte så!! jag får panik, det är ju som de gör i den där boken, är det änglar?, när de köper allt man älskar men aldrig äter det!! jag hatar sånt, ge det till mig istället!

2009-02-23 @ 22:28:04
Postat av: Amandarrr

Nä, det är inte i änglar, det är i "När Lucy Sullivan skulle gifta sig". Du, den boken finns som tv-serie, som man kan hyra på no 1, på götgatan. Jag brukar gå in där och vilja hyra den. Kan i inte göra det nåndag, och se alla avsnitt samtidigt som vi stoppar i oss avokado och fancy-pancy frukter? Yeah, puss!

2009-02-23 @ 23:16:24
URL: http://ohsusie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0