Att förgylla tillvaron

En liten lista på saker som man ska ha gjort medan man fortfarande är ung och snygg (och innan man ätit för mycket choklad så man väger 3000 kg) (förklaring till chokladen kommer på punkt 1).

* Man ska ha dansat dirty dancing-dansen med en dansinstruktör på semester. En snygg sådan. Och självklart ska man klara lyftet, på scen. 

Ja, det var nog allt. Och jag har gjort det. 

Idag har jag kollat på Dirty Dancing. Igen. Med kompisen som sjöng låten medan jag dansade. Det var fint.


Kommentarer
Postat av: M.

haha! jag ska också börja göra listor på saker man ska ha gjort, efter att jag gjort det. då är det bara att checka av och man slipper prestationsångesten! smart.

2009-01-06 @ 13:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0