Pippi på pannkakor!

Bagar Bengstsson må vara död, men mästar-vändare Jag är alldeles nyfödd! Har nu, på ett dygn, lyckas knåpa ihop två underbara matsäckar bestånde av tio stycken pannkakor. Jag har gräddat dem bättre än själva Pippi Långstrump (eller okej, jag kastade dem inte i luften, man måste ju ändå börja på ruta ett) och rullat ihop dem snabbare än Lucky Luuk skjuter (och det vet ju alla att det är snabbare än sin egen skugga). Jag är stolt. Mäkta stolt. Och det är ju tur att jag kan vara det, när tentan fortfarande ligger orörd. Nej nu säger jag gonatt så slipper jag tänka mer på det. 
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: M.

ha! har du gjort pannkakor nu; jag hann ju knappt ens märka att du gick ner! bra jobbat, mycket bra jobbat!

2009-01-14 @ 23:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0