Tydligen är desperation bortskrämmande

Det sämsta man kan göra som bloggare är tydligen att skriva att man har fått massa läsare. På en halv sekund flyger alla sin väg, som små rädda dammråttor en städdag, och kvar sår man, ensam, som sin enda läsare. Bittert är vad det är. Kom tillbaka, jag ska inte fråga vilka ni är igen! 

Ska plugga nu. Jag ska! Det finns bara ett problem. Min säng är asskön, marsvinet i rummet bredvid pockar på min uppmärksamhet, och på nedervåningen finns det en alldeles fantastisk hallonpaj som ropar "Kom och ät mig, jag vill ligga i din mage, nuuuu!". Alltid måste man ställa upp och serva andra. Man vad gör man inte för det lilla marsvinet och den stackars 

Kommentarer
Postat av: M.

ta den sista pajbiten, så att du får sockerenergi till att plugga sen!

2009-01-12 @ 13:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0