Hemma hos

Jag hyr inte en vanlig bostads-lägenhet som förestället ett vanligt hem. Nope, jag bor nämligen i en bastu. Vad bra, kanske ni tänker då, skönt att ha ett varmt ställe när man bor i land som är svinigt kallt största delen av året. Men då förstår ni, kommer det förnuliga in. Min lägenhet är nämligen inte enbart en bastu, nope. Den är nämligen en bastu SLASH frys. På vintern är det så kallt så man går runt med tofflor och kan ställa glassen på diskbänken utan att den smälter på hela natten. Tänk va bra jag har det, som har ett så varierande hem. 

Kommentarer
Postat av: M.

är det sant, kan glassen stå ute hela natten?? säg inte det till morfar bara för då kommer han be dig stänga av frysen, och ställa all mat på diskbänken istället!

2009-07-02 @ 09:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0