Jag kanske inte är en bondbrud, men jag är en bönbrud

Idag åkte syrran M och jag till gotland. När man åker till gotland åker man gotlandsbåt och på gotlandsbåten visas det film. Idag hade destination gotland (rederiet heter så) tappat omdömet totalt och valt att visa "Mr Bean på semester". Jag avfyrade självklart en radda högljuda klagomål (enbart för syrran, men ändå) där jag berättade att den där Mr Bean är den absolut värsta karaktär jag vet. Efter ett tag försvann M. in i en tidning och chokladen var slut och energin flög med rakertfart ut genom fönstret (sockerdipp tror jag att det kalas). Bestämde mig då för att ge filmen en chans, slutet på den iallafall. Det tog ett par minuter och sen fick jag en knuff i sidan och onda ögat av ett generat resesällskap. Jag satt tydligen och skrattade högt, med hörlurar i öronen, till Mr Bean. Om den här resan börjar på det viset så kan jag inte drömma om hur den kommer sluta. 

Kommentarer
Postat av: M.

och att du sedan satt och krampade med BÅDA händerna för munnen i ett uselt försök att dölja de resterande skrattanfallen! fy jag skäms fortfarande.

2009-07-04 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0