Prickigt, det nya solbrända.

Igår och idag har jag målat hus. Men det är inte det enda jag har gjort kära läsare, jag har även riskerat livet. Jag har klättrat på värsta byggställningen (tänk drömmen för en klätterställning och lägg till ranglighet, ingen säkerhet och massa fler meter upp i luften) och lekt Madicken genom att balansera med stora färghinken på två plankor knappt sex meter upp i luften. Och ändå sitter jag här nu, med vetskapen om att huset fortfarande bara är halvvägs grundmålat, men med ben och armar som ser ut som ett negativ på en dalmatin. 

Kommentarer
Postat av: M.

ahahaa ett negativ på en dalmatin, haha! hur brun är du egentligen ?

2009-07-27 @ 20:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0