Brev till dig igen, du som inte finns

Hej du som inte finns!
Nu får du ett till brev (läs april). Det spelar ingen roll att jag har nyrakade ben som du inte får se, eller att jag har målat naglarna, både på tårna och fingrarna. Och att jag har smort in hela kroppen så den är mjuk och inte krokodil skiter jag också i att du missar. Nu är det nämligen sommar, och jag skuttar runt i små shorts och skor med öppen tå. 
Så även om du missar det, du som inte finns, så finns det massor av andra som får se det.
Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Han som faktiskt finns

puss på dig med!

2009-06-17 @ 21:33:58
Postat av: Han som faktiskt finns

puss på dig med!

2009-06-17 @ 21:35:53
Postat av: Anonym

Vem är du, du som tydligen finns? Åh, jag blir så väldigt nyfiken!

2009-06-18 @ 19:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0