En bunt gnäll. För det är jag värd.

Klockan är sju på morgonen. Jag sitter och äter lunch: knäckis, te och pasta med tomat- och tonfisksås. Anledningen till att jag äter lunch två timmar innan jag brukar stoppa i mig frulle är för att jag inte kunde sova i natt. Eller nu överdrev jag. Jag somnade någon gång vid ett och vaknade upp vid fyra. Inte vaknad jag heller av att solen lyste sådär trevligt på mina ögonlock eller för att jag sov bredvid någon som råkade puffa till mig i sömnen. Nej, jag vaknade av en fucking jävla dröm och på grund av att jag var sjukt kissnödig. Hur trist får det bli? Och nu är det pissigt väder och snorkallt och jag fryser som en nakenhund med håravfall. Dessutom (som att det inte är nog på eländet) ska jag skriva en tenta om två timmar, en tenta som jag var fruktansvärt pepp på, men som jag bara kommer sitta och stirra på nu, med rödsprängda ögon och pastakomandes hjärna. 
Kul start på mitt efterlängtade sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0