Fröken präktig och vännerna

Eftersom jag inte har pengar i sommar så kommer jag bryta en tradition på midsommar. Jag bojkottar att ta med mig öl ut till skärgården. Kommer sitta med alla fyllekajor och pimpla vatten som en annan Anna Skipper medan de anda häller i sig öl snabbare än Lucky Luke skjuter. Vad jag däremot kommer ta med mig är joggingskor och de små röda springskortsen. Så när mina vänner, som inte kommer vilja vara mina vänner när veckan är slut, ligger avdankade på stranden på lördag och klagar över illamående så kommer jag kuta mina varv runt ön med svetten rinnandes och töntstämpeln växandes fram som en stor, gul finne mitt i ansiktet. Men då får vi se vem som skrattar bäst. Förmodligen de föresten, som fortfarande har kompisar och är omtyckta.

Kommentarer
Postat av: M.

tsss. vem försöker du lura egentligen? som trogen läsare känner jag dig för väl för att tro vad jag läser.

2009-06-17 @ 20:49:39
Postat av: kenno

DU KOMMER JU BARA SNO SPRIT AV DOM SOM ÄR PÅ ÖN! ;) för många trogna läsare för att lögnen ska funka

2009-06-17 @ 21:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0