Pling pling! Här kommer fröken svamp!

Nu är jag väldigt nära att lägga upp den första bilden här på bloggen. Jag köpte mig en ny cykelhjälm idag, eftersom den som jag hade inte passade ett dugg (så blir det när man har megahuvud) och jag plötsligt har fått för mig att man måste använda hjälm (annars har man ju ingenting att skydda). Nu ska jag cykla hem till lilla A som ligger sjuk, och eftersom det spöregnar kan jag inte väga upp svamphuvudet (jag var ju tvungen att köpa en rund, röd skapelse, som verkligen skriker "HEJ HÄR KOMMER JAG, TITTA HUR JAG SER UT!) med någon snygg liten klänning och läckraste skorna. Nej nej, nu dras vattentäta kläder på (ärvde ett par i våras, gråa hemska saker) och gummistävlar. Funtar dessutom på att tejpa fast ett paraply på ryggen. Jaja, man få väl bjurra på sig själv. Och så får man räkna med att sova ensam hela sommaren. 

Kommentarer
Postat av: leila

Miss you!!!

2009-06-15 @ 07:24:55
URL: http://leissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0