Söker snygg person med mycket humor och bra matlagningskunskaper. Obs! Ingen kontaktannons, men du ska vara 20-28 år och ha ett charmigt leende

Jag satte in en annons på blocket för ett tag sen, där jag skrev att min lägenhet fanns tillgänglig för uthyrning ett par veckor i sommar, medan jag ligger på playan på gotland och äter pappa-mat. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, för det var ingen som ville hyra de veckor jag ville hyra ut. Nu har jag kommit på vad jag ska sätta in för annons, jag ska ändra från de veckor då jag inte är i stan till de veckor jag faktiskt är hemma. Jag ska lägga upp en annons där jag söker sambo. E berättade nämligen att det är väldigt ekonomiskt att bo tillsammans med någon, man delar utgifter som disktrasor och så. Och eftersom jag är väldigt pank och eftersom jag är väldigt mycket singel, så ska jag nu söka efter någon som vill dela 25 kvadrat och en 120 säng med mig på internet. Mn det är ingen kontaktannons, det är ju på blocket herregud. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0