Syskon is the shit!

Jag har värdens finaste syskon. Igår var jag trasigaste tjejen och vad händer? Ena syrran ringer och peppar upp och ena brorsan tar med mig på härligaste kvällspromenaden. Inte nog med det så handlar han mat till mig (räcker hela veckan), lagar en fyra rättersmiddag och bäddar ner mig i soffan. Imorse gick hans härliga tjej upp och lagade superfrulle och tillsammans gjorde de mig hel. Och vad gör jag? Det brorsan ville var att jag ska titta på en kul film tillsammans med honom, men snäll som jag är lyckades jag somna efter tio minuter (vi tittade på slutet på en annan film först, som jag hade valt). Jag kan leva som jag gör och vara hur fattig som helst, för jag har världens bästa skyddsnät och det är jag lyckligast på jorden för.

Kommentarer
Postat av: M.

klart jag ringer och peppar upp dig om det gör att jag blir skriven om (som världens finaste syskon)i din blogg! hurra!

2009-06-30 @ 15:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0