Ett sabla hundliv!

Jag är hundvakt idag. Lilla Valencia-Märtha-Sally är här och hälsar på. Vi ska gå på promenad om nån timme men nu först ska vi bara mysa och leka. Var vad jag trodde iaf, innan hon kom hit. Jag såg hur vi tillsammans skulle ligga i sängen och mysa. Titta på fyrans repriser, käka choklad och gulla. Nu har hon varit här i typ en kvart. Hon har kissat ner sängen, golvet och mattan (två gånger). Hon har gnällt (och den här hunden är ändå stum) och hon har bitit på mina favoritskor och tofflor. 
Nu vet jag varför småbarnsföräldrar så ofta skiljer sig. Det blir visst aldrig som man tänkt sig. Dags att slopa romantiska drömmar och kavla upp ärmarna. Fram med skurhinken och plasta in lakarnen. Hunden har visst tagit över hemmet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lite dum är du för det är inte hunden på bilden :) Zorro är vår hund han är pappan hunden på bilden är Zenita, mamman till bebisarna..

2009-03-29 @ 21:38:55
URL: http://leissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0