Gnäll och klag. Men är det måndag så är det.

Jag ska iväg och spela fotboll nu. Min väska är inte packad än och bussen går om tolv minuter. Min ena fot är fortfarande alldeles blå efter förra veckans sparkar, och den andra foten är knölig och och nervfelig, efter helgens slit i nya pjucks. Dessutom är jag sjukt trött. Och så fryser jag. Och så råkar håret ligga snyggt idag och jag vill inte alls sätta upp det i en svettig tofs.
Så. Nu har jag gnällt av mig. Eftersom jag är alldeles ensam och övergiven (ensambonde som älskar singellivet brukar det heta i vanliga fall, men ska jag gnälla ska jag banne mig gnälla) så får jag ta skitsnacket här istället.
Nu ska fotbollsdojjorna snöras på och bollen kickas. Hurra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

meen kääära vän, du som är så braaaa på fotboll? du mååste gå ju gummmaaan! pepp till tuuusen!

2009-03-30 @ 21:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0