Gör om, gör rätt

För ett tag sedan stängdes mitt internet av på grund av att jag inte hade betalat tre månaders räkningar. Den här gången råkade jag betala en månad för mycket (ja. Jag är dum i huvudet. Jag kan inte fatta att jag ska betala för en månad, en månad i taget. Inga klumpsummor, tack så mycket). Igår fick jag ett litet fint brev (eller mamma fick det, för tele2 tror fortfarande att jag bor där. De är också dumma i huvudet) som sa att jag kunde hämta ut 14000 på närmaste konsum. Jag fick en chock och såg en solig sommar med drinkar och inget jobb framför mig. Jag såg fel, det var visst en regnig sommar med masa jobb som hägrade, för på förtydlighetesrutan stod det 149 kronor (som sagt, dumma i huvudet. De har inte lärt sig att göra komma). 
Idag när jag skulle hämta ut mina pengar visade de sig att man får betala 10 kronor för tjänsten. Tycker att det är det fräckaste jag har hört. Varför ska man betala pengar för att få tillbaka pengar, för att tele2 råkade skicka ut en extra räkning? Så.. ska jag släppa lös fighetern i mig och börja mail-bråka, eller ska jag bara låta det va? Ert beslut, röstningen har börjat! (Jepp, jag har Robinssonvibbar i hela kroppen, eftersom det börjar på lördag. Bloggens första öråd).

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH jag kan hänga med dig och dina 149:- i sommar.

2009-03-18 @ 17:52:33
URL: http://leissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0