Jag blir bakis av att vara nykter

Igår jobbade jag i nitton timmar. Jag stog upp från klockan halv sju på morgonen till klockan fem på morgonen, med en sittande lunchrast på 20 minuter. Jag har aldrig haft så ont i fötterna. Det är nu man ska vara ihop med någon som väntar på mig hemma, som bara längtar efter att ge min fot- och ryggmassage. Ge och ta, jag ger mina fötter, jag får massage. 
Det jobbiga är att eftersom jag jobbade, och eftersom min mage katarrar och blir matad med piller, så drack jag bara två klunkar öl igår (jobbade på fest där öl var en mycket mer förekommande än vatten). Ändå tror min kropp att den är bakis idag, bara för att det är lördag. Den yrar, den ramlar, den bakishungrar och den ligger so en klubbad säl i sängen och säger "moää, varför är jag ensam? Varför finns det ingen här som hämtar vatten och snusdosa som ligger på bordet?". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0