Jag vill dansa i neon!

Igår var jag jättepepp på att gå ut. Jag var det när jag vaknade iaf. Sen ju längre tiden gick dessto tröttare blev jag, och när klockan var närmare halv tio så satt jag hemma hos två kompisar med klänningen uppknäppt (bara bandet runt magen, jag är inte gästen som kränger av mig naken. Jag kan bete mig) och skrattade åt let's dance skämt. Sen tog jag mitt pick och pack och vandrade hem i natten långpromenad i regnet. Och nu ska jag upp och ut på barnkalas. Och sen fest med disneytema. Jag kan inte bestämma mig för om jag är tokgammal eller superbarn. Och jag som bara vill vara mittemellan och dansa sönder fötterna en fredagnatt. Är det för mycket begärt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

AMANDA! I can't stress this enough! Kan du skicka dina bogginlägg till ett bokförlag!? Du är så jävla roligt. Skriver som en true författare. I love it. Haha, Amanda and Sandyare no longer listed as in a relationship...lol

2009-03-15 @ 12:27:55
URL: http://leissus.blogg.se/
Postat av: Jag

Åh! Tacktacktack tusen tack!

Din blogg är inte så dålig den heller ska jag säga! Tycker att du är hemskt kul, annars skulle jag inte klicka på den lika ofta som jag klickar på Blondinbella. Och det kan jag tala om, är inte bara fem gånger per dag.



2009-03-15 @ 23:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0