Låt mig lära eleverna lite do-re-mi, och sjung med!

Jag vill leva i en muiskal! Jag vill att livet ska vara en enda, lång sång. Tänk va underbart! In på konsum för att köpa lite mat hela kassan bryter ut i sång (yo-guuurt, äppen och så hallooooon, nu ska hon hem och göra smooootieeee, smootie, smootie). Sen blir det förseningar på tvärbanan, och då reser sig alla upp och brister ut i en "hur ska vi hinna till jobbet idaaaag, inte vet jag, inte vet jag. Ska vi skylla på sl, eller va glada, för idag är det ändå soooooooool!". 
Har jag tittat för mycket på disney-filmer nu? Äh, man kan inte titta för mycket. Jag vill leva i en musikal. Punkt. Och ja, jag har på mig min hippieklänning nu, och känner riktiga hair-vibbar. Länge leve musikaler!

Kommentarer
Postat av: klumpfot

Det hade varit ett härligt liv! Minsta lilla motgång och alla sjunger :)



När kommer du på middag i mitt nya hem dåh???

2009-03-12 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0