Måndagslycka!

Gomorron!
En stålande, fantastisk, fin måndag! Underbart! Godmorgon, hej nya vecka! 
Ni kanske undrar hur jag kan vara så dum i huvudet och tycka att den här dagen inte suger, utan är helt ljuvlig? Och då kan jag tala om att det inte handlar om att jag ska stressa runt som en idiot mellan skola högskola, läkare, fikor etc.  Och det är inte heller för att jag ska ha seminarium idag, som jag inte har gjort läxan till. Och inte för att jag har sovit lite för lite. Nej, nej, nej!
Jag är så himla glad, för idag är det måndag, och det betyder att jag återigen ska få sparka som en idiot på en boll i två timmar, i en skolgymnastisksal som luktar svett och nostalgi. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0