Gäsp gäsp

Imorse skulle jag gå upp den omänskliga tiden sex (6), för att hinna till ett lärarmöte. Sånt är livet som lärarstuderande på praktik. Självklart kunde jag inte somna fören jättejättesent, eftersom jag visst att jag skulle gå upp tidigt och eftersom jag är inne i en period då jag inte sover. Somnade iaf tillslut och gick upp när klockan ringde. Trodde jag iaf. För när jag väl var uppe (och så trött att jag skulle kunna ha spytt) märkte jag att klockan bara var tre, med andra ord fortfarande mitt i natten. Och då blev jag på en gång pling supervaken. 
Så ni som säger att lärare har det lyxigt värre med sommarlov och jular med betald ledighet, kom ihåg att resterande månader av året så sover vi bara en timme per natt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

you go sister... så jävla typiskt jag e likadan. du kan väl slå en pling i natt kl 3 för då har ja oxå vaknat trött, insett att ja får somna om, och blivi pigg...

2009-03-04 @ 18:56:43
URL: http://leissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0