Popcorn-party med blodig bok

Jag har haft en sån himla bra dag idag. Jag har läst massa bok, jag har hälsat på mormor och morfar, där jag fick massa kläder från mormors garderob. Sen klädde mormor och jag om en stol till mig, så jag har nu en alldeles rosig, underbar sak i mitt kök/ vardagsrum/ sovrum. Sen gick jag på pongo-promenad (ni vet när hund och matte matchar varandra) med mammas lilla hund (vi hade både röda jackor, och hon är svartkrullig, och jag hade en svart mössa) (hon är bäbis. Hon fryser. Man måste ha jacka då). Och nu äter jag popcorn till middag. Är inte det lycka?

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, popcorn till middag:) Nästa matlagningskurs får vi nog ta någor mer proteinrikt:)



Kraam

2009-03-17 @ 21:39:04
Postat av: Anonym

Jag åt också popcorn till middag igår! Sanslöst. Är man född samma dag så är man. HAHA stackars hund. Jag kan se det framför mig.

2009-03-18 @ 17:56:39
URL: http://leissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0