Amanda and Sandy are no longer listed as in a relationship

Jag gjorde slut med Sandy idag. På riktigt. Sa hej då, puss och tack. Och så gick jag och blev ihop med Sparkle istället. En skimrande vit telefon med favoritlåten som signal. 
Råkade bli lite pinsamt inne i mobilaffären. Snubben som hjälpte mig började plötsligt kasta "goda ögat", det där som säger "hej du, nu ska jag stå och flörta lite ogenerat med dig, så min långa arbetsdag bli lite roligare". Självklart blir jag sjukt obekväm av det, för sån är jag, och ville bara få lite hjälp innan jag snabbt kunde smita hem med Sparkle. När jag skulle fråga hur man lättast kunde föra över kontaktlistan blev någonting fel, och i den flörtiga stundens hetta hör jag mig själv fråga "hur får man lättast in kontaktannonsen?". Han höjde på ena ögonbrynet, log pillimariskt och sa "kontaktannonsen?". Och inte hjälpt ansiktet till ett dugg, rödare än nymålade läppar, där jag stod och försökte förklara mig. Kände mig som en patetisk snusktant som kommer in med täckmanteln att köpa mobiltelefon, när det man i själva verket vill ha är en Mr Elgiganten. Men någon sådan vill jag inte ha, jag vill nämligen bara ha Sparkle!

Kommentarer
Postat av: anna-belle

hahahaha! älskar Primitiva Amanda som du försöker tränga bort, hon är fantastisk, det är bara att acceptera att du vill ha mr elgigant, säg inte emot nu, säg "jag vill ha mr elgigant"

2009-03-09 @ 01:41:38
Postat av: anna-belle

hahahaha! älskar Primitiva Amanda som du försöker tränga bort, hon är fantastisk, det är bara att acceptera att du vill ha mr elgigant, säg inte emot nu, säg "jag vill ha mr elgigant"

2009-03-09 @ 01:48:16
Postat av: anna-belle

hahahaha! älskar Primitiva Amanda som du försöker tränga bort, hon är fantastisk, det är bara att acceptera att du vill ha mr elgigant, säg inte emot nu, säg "jag vill ha mr elgigant"

2009-03-09 @ 01:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0